چراغ سبز برانکو | برانکو به پرسپولیس می‌آید ؟

باشگاه پرسپولیس بار دیگر شانس خود را برای جذب برانکو ایوانکوویچ آزمایش خواهد کرد.
چراغ سبز برانکو | برانکو به پرسپولیس می‌آید ؟
کد خبر : ۵۵۳۹۱

حذف تیم ملی عمان از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، عاملی شده است تا برانکو سرمربی پیشین این تیم برای حضور روی نیمکت پرسپولیس اعلام آمادگی کند.


وضعیت برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس در حالی به بن بست رسیده بود که با حذف تیم ملی فوتبال عمان با هدایت این مربی کروات از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بار دیگر کور سوی امیدی درباره حضور برانکو روی نیمکت سرخپوشان شکل گرفته است.

ماجرا، اما از آنجا شروع شد که یحیی گل محمدی، سرمربی موفق پرسپولیس در پایان نیم فصل اول از سمت خود کناره گیری کرد تا باشگاه در شرایط حساس لیگ برتر فوتبال با بحرانی جدی رو به رو شود. در این میان مدیران باشگاه به سراغ محتمل‌ترین گزینه پیش روی خود برای سرمربیگری پرسپولیس رفتند، برانکو ایوانکوویچ.


باشگاه پرسپولیس بار دیگر شانس خود را برای جذب برانکو ایوانکوویچ آزمایش خواهد کرد.

این مربی که هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده داشت و در جام ملت‌های آسیا حاضر بود، علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته توسط باشگاه پرسپولیس مانند پرداخت مالیات و... حاضر به حضور روی نیمکت این تیم تهرانی نشد و به درخواست مدیران جواب مثبت نداد.

در این میان سران باشگاه هم که با بحران کمبود وقت رو به رو بودند، به سراغ سایر گزینه‌ها برای هدایت تیم رفتند و حتی نام اوسمار، دستیار یحیی گل محمدی هم به جمع نامزد‌های تصدی این سمت اضافه شد.

اما ماجرای پروفسور و پرسپولیس به همین جا ختم نشد. حذف تیم ملی عمان از جام ملت‌های آسیا گویا باعث شده است تا مربی کروات نظر خود را درباره حضور در پرسپولیس تغییر داده و به شکلی غیر منتظره برای بازگشت چراغ سبز نشان دهد.

او اخیرا در واکنش به حواشی پیشنهاد پرسپولیس گفته است: «من ده سال در ایران حضور داشتم. در پرسپولیس و تیم ملی بودم. دوستان خیلی خوبی در آنجا داشتم و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آوردم. من دیدار دوستانه‌ای با افرادی که از ایران آمده بودند داشتم. من نمی‌خواستم در مورد این موضوع صحبت کنم تا اینکه بازی‌هایمان در این مرحله تمام شود. همانطور که گفتم من نتایج خوبی در ایران داشتم و از طرفی این را هم دوست دارم که به مربیگری ادامه دهم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی بعدی پرسپولیس خواهد بود گفت: «نمی‌دانم. شاید، چون فکر می‌کنم تا الان سرمربی جدید خود را پیدا نکرده باشند.»

حال باید دید که با چراغ سبز برانکو، مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را با از سر خواهند گرفت تا بار دیگر خاطرات روز‌های خوش گذشته برای طرفداران باشگاه زنده شود یا نه؟

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر